מוטי יוגב: הח"כים הערבים לא מייצגים את הציבור הערבי

"הם בחרו להיות החברים של הרוצחים, לראות בהם את הקדושים ולא את הקרבנות"
ישראל פריי No Comments on מוטי יוגב: הח"כים הערבים לא מייצגים את הציבור הערבי

הח"כ מהבית היהודי מגיב לפגישתם של ח"כים מהרשימה הערבית עם משפחות הטרוריסטים: "מהיכרותי, ויש לי הרבה חברים ערבים, הם ממש לא מייצגים אותם" • "לא אקרא להם בוגדים כי אין לי שום ציפייה מהם"

ח"כ מוטי יוגב צילום: הדס פרוש, פלאש 90
"הם בחרו להיות החברים של הרוצחים, לראות בהם את הקדושים ולא את הקרבנות"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת מוטי יוגב התייחס לפגישתם של חברי הכנסת חנין זועבי, ג'מאל זחאלקה ובאסל גטאס מהרשימה המשותפת, עם משפחות רוצחי היהודים בגל הטרור הנוכחי. "צריך לפעול במישור האתי וגם כמדינה חפצת חיים, לפעול נגד אנשים שמאדירים את הרוצחים".

"אלו מקרים של תמיכה באויב. לא אקרא להם בוגדים כי אין לי שום ציפייה מהם. הם מראים את שייכותם לאויב ויש מקום לטפל בהם". אמר יוגב.

הוא ביקש להדגיש כי מעשה הח"כים שנפגשו עם משפחות המחבלים, לא מייצג את כל המגזר. "אני שמח שאלו רק שלשה ח"כים שהלכו. אין לי ספק – מהיכרותי, ויש לי הרבה חברים ערבים – הם ממש לא מייצגים אותם".

"הם בחרו להיות החברים של הרוצחים, לראות בהם את הקדושים ולא את הקרבנות, יש מקום לחפש ולהוציא אותם מהכנסת. יש לגיטימיות לוויכוח בין ימין לשמאל, בין חרדים לחילונים, יהודים וערבים, אבל אנחנו כולנו חפצי חיים, אלו מאדירים את המוות, ואין להם מקום".

גם שר החינוך נפתלי בנט ביקש לבדל את הח"כים הסוררים מהציבור הערבי: "זה כתם שחור שיירשם בדברי הימים של המדינה", אמר בנט בנאום בפני סטודנטים באוניברסיטת בר-אילן. "אני קורא לציבור הערבי: אתם יותר טובים מזה. הוקיעו את האנשים האלה. אנחנו צריכים להיות מדינה מאוחדת ואין אחדות אם חברי כנסת הולכים ופוגשים את אויבנו ומרצחינו".



0 תגובות